Przejdź
Szkoły 2+2

Halo, Olsztyn! NOWY ROK SZKOLNY od 9. WRZEŚNIA 2020

Zacznijcie przygodę z programowaniem lub dołączcie do jednego z kolejnych 4. etapów nauki

Ścieżka, która zapewni Twojemu dziecku kompleksowe przygotowanie do studiów programistycznych w ciągu 5 lat nauki

tel. 600 078 920

Zajęcia od 8. roku życia - dla początkujących, średnio i zaawansowanych

I. STACJONARNIE 

OLSZYN, UL. WYSZYŃSKIEGO 7, WTOREK
  • Wtorek 16.30 - 18.00 / Poziom I/II (8-12 lat)
  • 30 spotkań po 90 minut. Grupy do 8 osób.
  • Cena - 160 zł za cały miesiąc.
  • Zajęcia całoroczne do 15. czerwca 2021.

    tel. 600 078 920

     info@2plus2.edu.pl

    OLSZTYN, UL. WYSZYŃSKIEGO 7, ŚRODA
    • Środa 16.30 - 18.00 / Poziom III (10-16 lat)
    • 30 spotkań po 90 minut. Grupy do 8 osób.
    • Cena - 160 zł za cały miesiąc.
    • Zajęcia całoroczne do 15. czerwca 2021.

      tel. 600 078 920

       info@2plus2.edu.pl

      CZEGO SIĘ NAUCZYMY
      • Podstaw programowania.
      • Tworzenia własnych aplikacjji i stron www.
      • Poprawnego pisania kodu.
      • Pracy i współpracy w grupie.

        tel. 600 078 920

         info@2plus2.edu.pl

        II. ONLINE 

        WŁASNA PLATFORMA EDUKACYJNA
        • Połączenie video z nauczycielem
        • Wystarczy MIKROFON I KAMERA
        • Wspólne programowanie
        • Indywidualne instrukcje dla uczniów
        • Wirtualna tablica do pracy    

          tel. 600 078 920

           info@2plus2.edu.pl

          5 DNI W TYGODNIU
          • Spotkania 60 lub 90 minutowe
          • Grupy od 2 osób
          • Cena - od 120 zł za miesiąc 
          • Zajęcia całoroczne do 15. czerwca 2021 

            tel. 600 078 920

             info@2plus2.edu.pl

            WSZYSTKIE POZIOMY ZAAWANSOWANIA
            • Każda grupa wiekowa - od 8. roku życia
            • Pełna, 5-letnia ścieżka nauczania 
            • Grupy startują o każdej pełnej godzinie od 16.00
            • Wstępny test i dobór ucznia do odpowiednej grupy   

              tel. 600 078 920

               info@2plus2.edu.pl

              SZCZEGÓŁOWY OPIS WSZYSTKICH KURSÓW:

              Kursy 8-12 lat

              Podstawy programowania i tworzenia gier (POZIOM I) + Sztuczna Inteligencja-wstęp 

              Przedział wiekowy: 8-10 lat (szkoła podstawowa klasy 2-4)

              Oprogramowanie: Kodu Game Lab, Scratch 3

              Opis: Kursanci odkryją świat programowania dzięki tworzeniu gier komputerowych. Podczas trwania kursu, nawet najmłodsi adepci programowania nauczą się poprzez zabawę rozwiązywać problemy natury logicznej. Poznają także tajniki tworzenia prostych gier komputerowych w oparciu o przyjazny system programowania Drag&Drop - stworzony z myślą o najmłodszych programistach. Priorytetem kursu jest nauka rozwiązywania napotkanych problemów, pobudzenie wyobraźni i zaszczepienie pasji do tworzenia gier.

              Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Programujemy robota, uczymy go naszych zachowań. Zobaczymy, czy jest w stanie nam pomóc.

              Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

              Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

              Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

              Podstawy programowania i tworzenia gier (POZIOM 2)+ Sztuczna Inteligencja-podstawy

              Przedział wiekowy: 10-12 lat (szkoła podstawowa klasy 4-6)

              Oprogramowanie: Scratch 3, Stencyl, App Inventor

              Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie jest podstawowa znajomość środowisk Kodu Game Lab i Scratch. Uczeń zdobędzie umiejętności niezbędne do projektowania i tworzenia gier komputerowych na poziomie ponadpodstawowym. Używając logicznego blokowego systemu Drag&Drop będzie w stanie zrozumieć logikę programowania, która pozwoli tworzyć gry każdego gatunku w szybki i efektywny sposób.

              Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Programujemy robota, uczymy go naszych zachowań. Zobaczymy, czy jest w stanie nam pomóc.

              Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

              Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

              Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

              Kursy 11-15 lat

              Programowanie aplikacji (POZIOM 3)+ Sztuczna Inteligencja-średniozaawansowana

              Przedział wiekowy: 11-15 lat 

              Oprogramowanie: C++, Python 3, Visual Studio C#

              Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie jest znajomość programowania Drag&Drop np. Scratch, Stencyl oraz umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze. Uczeń po raz pierwszy zmierzy się z prawdziwym światem programowania, zderzając się z klasykiem gatunku, m. in. językiem C++. Wyjaśnione zostaną wszystkie niezbędne i podstawowe aspekty np. kompilacja czy interpretacja. C++ jest wykorzystywany do tworzenia aplikacji komputerowych, kompilatorów a nawet do programowania sprzętu komputerowego. Lekcje te otworzą drogę do szybszego i łatwiejszego zrozumienia zaawansowanych technik programistycznych.

              Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Technologie rozpoznawania twarzy, samouczące się algorytmy i maszyny.

              Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

              Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

              Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

              Tworzenie gier komputerowych (POZIOM 4)+ Sztuczna Inteligencja-zaawansowana

              Przedział wiekowy: 11-15 lat 

              Oprogramowanie: Unity 3D, Phyton

              Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie jest znajomość programowania Drag&Drop np. Scratch, Stencyl oraz umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze. Celem kursu jest jak najbardziej zrozumiałe wytłumaczenie podstaw tego skomplikowanego oprogramowania. Skupiono się na wszystkich niezbędnych elementach, które na końcu pozwolą kursantowi stworzyć swoją własną, wymarzoną grę komputerową. Unity jest oprogramowaniem używanym przez wszystkich - począwszy od niezależnych twórców aż po duże studia na całym świecie. Każdy kto na poważnie myśli o zostaniu deweloperem gier powinien poświęcić czas temu niezwykłemu, przyjaznemu i potężnemu silnikowi do produkcji gier.

              Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Technologie rozpoznawania twarzy, samouczące się algorytmy i maszyny.

              Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

              Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

              Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

              Tworzenie gier komputerowych Unity 3D/Tworzenie stron WWW (Poziom 5) + Sztuczna Inteligencja-zaawansowana

              Przedział wiekowy: 11-15 lat 

              Oprogramowanie: Unity 3D, Notepad ++, przeglądarka internetowa

              Opis: Warunkiem uczestnictwa w kursie - znajomość C++, Phyton, umiejętność sprawnego pisania na klawiaturze. Coraz więcej aplikacji przenoszonych jest do tzw. chmur, przez co dostęp do nich możliwy jest z każdego miejsca na ziemi, pod warunkiem, że mamy dostęp do Internetu. Kurs ten przeprowadzi kursanta przez znaczniki języka HTML, a także kaskadowe arkusze stylów CSS. Są to podstawowe elementy, bez których nie ma co podchodzić do zagadnienia związanego z tworzeniem witryn internetowych. Wiedza ta pozwoli otworzyć drzwi do świata technologii webowych.

              Sztuczna Inteligencja: Lekcje wprowadzają uczniów w świat przyszłości IT. Czym jest sztuczna inteligencja, a czym jest 'rozum' robota? Technologie rozpoznawania twarzy, samouczące się algorytmy i maszyny.

              Kurs zawiera dodatkowe, autorskie materiały: Rekiny Biznesu.

              Na każdych zajęciach rozwijamy świadomość biznesową i kreatywność uczniów. Uczymy podstaw przedsiębiorczości, omawiamy swoje pomysły na biznes, wymyślamy logotypy, produkty, uczymy się podstaw inwestowania i oszczędzania.

              Kurs składa się z dwóch semestrów (30 spotkań x 1.5 godz.)

              Cyfrowa Akademia - Obejrzyj Film o Naszej Szkole

              -->

              Centrum Edukacyjne 2+2/Cyfrowa Akademia

              Kameralne grupy złożone z rówieśników

              Piszemy regularne sprawozdania z postępów ucznia

              Pozytywnie motywujemy do nauki

              113 lokalizacji w Polsce

              279 nauczycieli

              11 lat doświadczenia

              Uczymy 7 dni w tygodniu

              Pomagamy dzieciom i młodzieży w każdym wieku

              Rodzice w wygodny sposób zapisują się online

              Korzystamy z własnej bazy materiałów dydaktycznych

              Zajęcia Online

              2plus2.edu.pl/online

              Cena za 60 minut zajęć

              od 30 zł

              Matematyka, Programowanie i angielski dla każdego ucznia - bez tajemnic

              2+2 - Obejrzyj Film o Naszej Szkole